Followers

Wednesday, March 23, 2011

sew and cut first giveaway.


..Assalamualaikum..

Petang tadi, masa aku tengah buang masa dengan blogwalking, aku jumpa blog sew and cut nh. owner blog nh, tengah buat giveaway untuk readers and follower beliau. since aku dah terjatuh cinta dengan hadiah yang ditawarkan, maka aku pon rajinkan diri login and taip entry nh. PUH ! bertuah la . . .


comel kan hadiah dia. seriusly sangat jatuh cinta :)








mahu sangat belajar mengait benda macam nh. tapi, mummy just tau kait jarum satu. kait jarum 2 beliau tak tahu. sob. sob. cik owner boleh ajar saya? heee *_*




anyway, ada 20 hadiah yang disediakan untuk giveaway nh :) tapi hadiah yang akan diberikan secara random. no pilih-pilih ok. tempoh giveaway adalah dari 14032011 sampai 28032011. maka, sila ke SINI untuk sama-sama join giveaway nh T____T

GOOD LUCK !

0 orang Jual Pantun: