Followers

Tuesday, March 15, 2011

Dah bersiap nak pergi dentist. Tapi malas.


.. Assalamualaikum ..

Selamat Pagi semua ! At last, mood berblogging datang balik. Lame seyh die pergi tinggalkan daku. HAHA. Banyak benda nak cerita ni. asaimen bertimbun weh. mata pun dah serupa mata panda dah !

Aku sebenarnye dah siap comel-comel nak attend appointment dengan dentist. tapi aku dah lambat. maka, on lappy dan terus log in belog. ;P sebelum tuh, haruslah ade cam-whore !

*sila scroll down ke bawah dengan segera*

Sekarang baru masuk agenda sebenar :)

Korang pernah dengar tak St. John Ambulance Malaysia? kat USM pun ade tau. Aku join wacakaplu ! then, last week diorang buat competition. haruslah aku jadi examiner kat situ.


Tujuan aku berdiri tengah panas dengan muka gorgeous adalah untuk observe kanak-kanak itu treat casualty yang mengalami head injury :)


tengok gambar nh, mesti korang boleh agak kan, macam mane keseluruhan perjalanan pertandingan nh. walaupun panas dan aku sunburn teruk gile, tapi ia kenangan yang sangat syok ! tahniah kepada exco dan AT yang dah workhard untuk projek nh. oh, last sem aku conduct project nh (gila publisiti ! abaikan.) Tq pada Izzah & Poh Yee utk both picture.

Peringatan ! 
Sebelum masuk kes/treat casualty, haruslah ingat step untuk CPR dengan baik T____T
EH! korang tau CPR tak?



Tsunami yang melanda Jepun tuh adalah tanda2 awal kiamat. ingatan dari Allah untuk hamba-hambanya. Semoga kita akan lebih berhati-hati hari ini dan hari2 seterusnya.


Oh sebelum tuh, meh tengok PreOrder tshirt muslimah zariya kat album ini. kalau suka order aje.




Terima kasih daun keladi baca entri ini.
Esok-esok datang lagi. Bai !

0 orang Jual Pantun: