Followers

Sunday, September 25, 2011

Oh, mak mertua, sila pilih saya !


.. Assalamualaikum ..

Kalau sebelum nh live from home, hari nh, live from USM. tapi haruslah aku merungut, sebab dalam 2minggu aku kat sini, aku cuma ada 4 kelas. yang lain? batal ! yes. sangatlah membazir masa dan wang ringgit sebab aku sepatutnya boleh goyang-goyang kaki kat rumah dengan ohsemnye !

weekend lepas, aku pergi rumah kak aneem kat parit buntar bagi mengisi masa lapang. isi masa lapang ke tu? oh, sila jangan muntah tengok gamba yang banyak-banyak kat bawah ni.

main purpose : kenduri kawen akak kak atin
haruslah aku macam pengapit kan? ambik berkat :)

Taman Tasik Taiping. Begitu gigih kayuh perahu dengan baju kurung. 

geng perahu yang sesat. comel la korang !
pikah-ecah-dina-zera

geng swan boat ! yang tepi kanan sekali partner aku.
diya-atik-kak cah

abaikan muka eksited aku !

ni swan boat ye adik-adik. tapi boleh aku lupe nak ambik gamba sebelum naek. jadi aku jumpa gamba nh kat sini masa google search.

kenangan dengan mak mertua. eh, mak long yang buat bahulu sedap :) aku kalau dapat modal nanti nak buat bahulu gak la. hahaha

bye-bye parit buntar ! apesal muka aku merah sangat ea?

tapi minggu nh, aku dok kat bilik perabih duit kat pesta konvo. tak pun aku baring-baring atas katil sambil baca a place call here : cecelia ahern. bila bosan, haruslah aku dengan bangganya berangan naik audi dan terus tertidur. maka, terlipat-lipatlah novel kesayangan.

apesal aku rasa tajuk entri mcm tak kena je dengan entri. *garu kepala*

-TAMAT-


Terima kasih daun keladi baca entri ini.
Esok-esok datang lagi. Bai !



Korang yang ohsem ! silalah cuci mata tengok koleksi tshirt muslimah zariya. boleh pergi SINI untuk tengok semua koleksi yang up-to-date lagi comel. 

0 orang Jual Pantun: