Followers

Monday, October 18, 2010

Bila bosan dalam kelas....


..assalamualaikum..

Masa orang kecoh-kecoh nak kawen 10.10.10 hari tuh, aku pun rasa-rasa macam teringin gak nak kawen. *blushing* dalam masa yang sama, kelas hari tuh pun teramatlah bosan. grrrr ~

maka, terjadilah dialog mental antara akuh dengan rumate a.k.a kawan sebelah dalam kuliah a.k.a cik nisya.

aku : ampa, kami rase kami nak gak la ade pakwe. tapi mesti couple kat tarikh 20.10.2010. haaa~ 
nisya : eh. comel2 tarikh tuh. bole la tuh. kami couple ngn ****** pon tarikhnye secantik itu juga. heee~
aku : *buat muka gedix* dengan sape ea..? cepat2 tolong pk.
nisya : eh ampa. sempat ke.? ari nh dah 12hb. lagi 8 hari je.
aku : *muka confident plak* sempat! kan kite cuma perlukan 1 minit je nak sayang orang. 8 hari. maksudnye ada berapa minit tuh.? hehe :)
nisya : uhu. ade2 saje. bole ke macam tuh.?
aku : boleh! kalau berjaya kita buat filem. 8 hari mencari cinta. wakaka~ kalau x sempat, ada 2 tarikh lg yg exactly the same. 20.11.2011 & 20.12.2012.

haaa... merepek kan sume tuh. sape suruh lecturer tuh bosan sangat. kan.?
sekarang dah 18hb. ak sempat :(  kecewa. haha!~ kita sambung misi nh tahun depan pulak. 

muka gembira budak gedik suka cakap dalam kelas :)
kitorang berjaya buat week of baju kurung tau last week.

p/s : jangan tiru kami ea~

1 orang Jual Pantun:

nisya salihin said... [Beli Pantun]

Hahaha...lepas sudah..xpa la 20112011 lak ok.
next mission, kena plan awal nie, kita meeting esok! tergempak punya, wahaha