Followers

Tuesday, October 25, 2011

Jatuh cinta? oohh... W508 !


..Assalamualaikum..

Bila aku baca tajuk entri sendiri, aku pun terasa outdated. muahaha ! tapi aku pedulik ape. seriously, aku memang adore sangat dengan phone nh. design dye buat aku terasa comel dan girlish gitu! *haruslah* tambah comel kalau digabungkan dengan handmade hp strap. T___T 

W508 walkman

see.. adorable kan? oh! jatuh cinta !

namun sebenarnye, aku bukanla nak tukar phone sekarang jadi w508 sebab aku sayang kot Nokia 5530 xpress music aku tuh. first time dapat phone baru dari parents aku. cuma aku gatal-gatal nak tambah 1 phone lagi untuk memuaskan nafsu aku yang membuak-buak nak pegang dan pakai w508 nh. HAHA. 

tapi sekarang, phone nh memang takde yang baru. tinggal yang secondhand je. itu pun payah yang amat untuk didapati. huahuahua. eh, korang pakai phone nh gak ke? kongsila :)

asal senyum? kena kat diri sendiri lettewww! haha :)



Terima kasih daun keladi baca entri ini.
Esok-esok datang lagi. Bai !


7 orang Jual Pantun:

fynahere said... [Beli Pantun]

sis pakai express music ehhe

Hans Hanis said... [Beli Pantun]

beli jgn tak beli
:-)

EyA edamanhatiku said... [Beli Pantun]

haha kena sbijik

Cik Lulu Huda said... [Beli Pantun]

Handphone nie best gilaxx! Mesti tak boleh tido punyaa. Gambar n music memang terbaiikk <3

Unknown said... [Beli Pantun]

comel sgt kan

NER said... [Beli Pantun]

Alamak tersenyum. memangg sgt mengena!

nabila faryzza said... [Beli Pantun]

comel fon ni. sesuai dgn girl sebab dia flip. tp better pakai nokia dr sony, kte rasa. nokia tahan sikit