Followers

Saturday, January 8, 2011

Adik aku macam ni. adik korang macam mane.?


...Assalamualaikum...

HohohO. korang kini bersama aku membuat live blogging daripada teratak indah Cik Nisya. dan kerana aku kat sini jugaklah mood serta badan aku telah melayang-layang ditiup angin kencang. Korang. aku jumpa sound klip adik aku dalam hp. since, aku sangat malas nak explore mcm mana nak masukkan benda tuh kat sini, aku taip aje.

Bissmillahhirrahmanirrahim...
Just feel it ! (tak ada motif sungguh adik aku) hey ! nak tau tak.? saya nh sayang sangat dengan kakak saya. kakak saya tuh baik tapi dia sangat garang. tapi saya rasa dia tak sayang saya. hurmm.. itu saja ucapan saya pada hari ini.  BYE ! 

Sentap tak.? sentap wey ! part yang dia kata dia sayang aku tuh dah heaven dah. tetiba pulak dia kata aku tak sayang dia. huhu... tak kan la aku tak sayang dia. aku ada sorang je kot adek pompuan. pikir punya pikir, aku rasa la ada a few reasons kenapa dia rasa macam tuh. hehe ;P

Muka bengang Si Amanina...

Actually aku dengan dia nh seems like sudu dengan garfu. (mari belajar perumpamaan baru) kalau kitorang nak buat sesuatu yang bagi benefits on both side, kitorang akan bekerjasama dengan baiknya. Macam sudu dengan garfu la kan. nak ambil nasi tanpa bersepah kena la bekerjasama. tapi, tak pernah dalam satu hari kitorang tak gaduh. Kah ! Kah ! mak aku selalu kata, aku ni langsung tak rock sebab gadoh dengan budak kecik. (aku tak pedulik!) Aku kan kakak. kena la ada talent buli adik. ;P lagi satu, aku suka dengki dengan dia. contohnya, masa raya mak aku akan belikan dia sepasang sandal dengan sepasang kasut. tapi aku kena pilih, nak kasut ke nak sandal. disebabkan rasa dengki yang membuak-buak, aku dengan muka tak bersalah akan ejek kata buruk lak ai kasut kau dik ! (padahal, mana ada barang budak2 yang tak cantik kan.? haha) Kesian adik aku........

Okla beb ! berhenti takat ni ajelah ok.? ni pon mesti dah berpinar mata korang nak baca. panjang sangat. Aku sayang la kat adik-adik aku wey. hehe. 

Dik, i'll love u till my last breath la ;)

Terima kasih daun keladi baca entri ini.
Esok-esok datang lagi. Bai !

2 orang Jual Pantun:

Qib said... [Beli Pantun]

haha
orng kata kalau bdak cakap, betoi semua.

| Keyword: ROGOL|

Cahaya Yang Riang Gembira said... [Beli Pantun]

Keh keh keh.. Sentap!!

Macam mana pun, adik tetap adik.. Sayang tu takkan pernah luput kan? Heehee.. :)