Followers

Thursday, December 9, 2010

Sein dan Nana berpisah.


..Assalamualaikum..

Disebabkan aku sedikit slow bila melibatkan bab-bab artis nih.. dah malam baru aku nak buat entry pasal Sein pujaan dengan Nana yang dah sah bercerai itu. out dated lah aku nh.. huhu =.=

google bagi



ada orang kata.. masuk sehati berdansa je terus terpisah jadi dua hati.. alahai ! karut la.. jodoh pertemuan kan di tangan Allah. unbelievable la... Sein kan nampak cool.. hensem.. tolerant.. haha! pengaruh adamaya..!

anyway.. mahkamah puji mereka sebab selesaikan hal ni dengan cara baik.. salute la bro ! lepas nh awak kene teruskan hidup dan masuk meminang saya ea.. keh3!

psstt.. Ada ke lelaki yang macam dalam Adamaya tuh agak-agak .. ?

6 orang Jual Pantun:

efyna.pinkladies said... [Beli Pantun]

sein adamaya tu best gile lah! tak mo kasik lepas punye. hehe

afee ali said... [Beli Pantun]

wargh. smlm sein text i. i book die dlu. tadaa. hee. kiddin' jep! blogwalking :D

Nadzirah said... [Beli Pantun]

afyna : seriously.. terpikat ! hehe

afee : orang lain kot tuh.. hehe. tQ

ZiErWa zAiNaL said... [Beli Pantun]

wah..ye ke...sy suke die dlm adamaya..hehe

Encik Adie said... [Beli Pantun]

sehati berpisah..jeng2..

FarhanaDr said... [Beli Pantun]

Nana kalau tengok dalam Sehati Berdansa tu agak garang dengan suami dia.. Hmmmmm..