Followers

Friday, December 31, 2010

Semuanya untuk mereka ..


..Assalamualaikum..

huh ! mata aku tengah juling, belakang aku pun sakit, jari aku kebas. aku baru siap jahit award untuk gula hati aku .. T____T

Mereka gula hati saya. Sayang anda semua sampai mati ! promise.

actually, aku memang janji dengan diri sendiri nak bagi something kat depa-depa nh. aku ingat nak buat masa dalam cuti ari tuh tapi sebab busy terlampau, hari nh baru sempat buat. hihi. 

mengharapkan kepuasan hati mereka :) Anugerah : Sahabat terbaik !

kepada gula hati saya..
saya mungkin bukan sahabat sejati yang anda cari. saya juga mungkin bukan sahabat yang selalu ada di sisi. hakikatnya, rasa sayang itu tetap tersemat dalam hati dan ia tak punya galang ganti. setiap waktu bersama setiap dari kamu akan aku kenang sampai akhir hayat. itu janji aku. terima kasih sahabat !

3 orang Jual Pantun:

AjeyyKhalid said... [Beli Pantun]

Waaaa , best !
Nanti follow Blog saya ek :)

nisya salihin said... [Beli Pantun]

hahha.
tq lolipop.
terharuu~~

FatinNad said... [Beli Pantun]

@ajeyy : thankz !

@nisya : haha ! ur most welcome.