Followers

Monday, December 20, 2010

Habiskan semua stok lama.


..Assalamualaikum..

Masa kemas barang semalam, aku jumpa stok shawl + cardigan yang tak habis jual. Jadi aku nak clearkan benda tu dalam masa seminggu terakhir cuti ni.

Checkered Pashmina
RM 15
*Free Postage*

Checkered Pashmina
RM 15 
*Free Postage*

Checkered Pashmina
RM15 
*Free Postage*

Chiffon Shawl
RM 10
*Free Postage*

Brown Puffy Sleeve Cardigan + Belt
RM 30
*Free Postage*

Preloved Black Bag
RM 15
*Free Postage*

Sila abaikan model yang tak cantikdan gemuk itu. Jika berminat, boleh tinggalkan komen kat bawah nh beserta email/no telefon anda untuk aku halo ! halo ! atau email terus ke missnafa@gmail.com

SELAMAT SHOPPING AKHIR TAHUN !

5 orang Jual Pantun:

deAnza-wAnda said... [Beli Pantun]

uish...lawa lah pashmina tuh,,,

Nadzirah said... [Beli Pantun]

haah.. sangat cantik. boleh pakai untuk waktu sejuk jugak. hee :)

Encik Adie said... [Beli Pantun]

sendiri jadi mmodel ka??hahaha

Ain Atika said... [Beli Pantun]

hih..ni lah x sabar nak shoping ni..

Fariz Danial said... [Beli Pantun]

haha mesti la kenal. ni kan fatin kmj yang amek cekgu. tah camane leh jumpe kat blog dah. wat bisnes eh sekarang wah bagus2

anyways, nice entry =]

Orang yang kalut adakalanya nampak sangat kelakar, tapi mereka lebih banyak berjaya dari orang biasa
► Play. ▌▌Pause.