Followers

Tuesday, December 14, 2010

Blogger Baru Pilhan (2010)


..Assalamualaikum..

INI POST MELEKAT.. OK !

Sebelum aku membebel panjang, cuba tengok gambar bawah nh ! sila hayati. hihi



 haa.. korang tengok ! mereka support aku. korang bila ag..? teehee :)
ni nombor blog aku ..

oh ye ! blog aku ada dalam kumpulan 9 tau :)

disebabkan sikap aku yang terleka. maka aku dah rugi 1 hari !

tinggal hari nh sampai Jumaat nanti .. :(

Korang mesti tak mau aku merajuk kan..? meh pergi kat BPM untuk campak-campak undi korang.. teehee :) 

psstt.. ingat tau. kumpulan 9.. no 338

Thank You in advance untuk semua undi tu...
JASAMU DIKENANG !

2 orang Jual Pantun:

Zul Avazanto said... [Beli Pantun]
This comment has been removed by the author.
Zul Avazanto said... [Beli Pantun]

awk..sy dah follow dan undi awk nyer no....plz undi sy...361...gud luck^^