Followers

Monday, April 18, 2011

wah ! asyraf muslim nak bertunang ?

..Assalamualaikum..


This MP3 was found at Dilandau MP3

hai semua. sila marah saya sebab masih hupdate belog walaupun telur telah berada di hujung tanduk. heeee :) *nak exam dah* oh. lagu kat atas tuh adalah lagu tema. HAHA



ok. anda boleh baca dari OH BULAN! untuk cerita pasal asyraf muslim. wah. kesianlah sape yang meroyan tuh. kalau malas baca oh bulan, aku quote sikit ape yang dye kate ok :)
Pelakon hensem Ashraf Muslim yang kini sibuk dengan aktiviti perubatan Islam telah memaklumkan kepada pihak media bahawa dia akan bertunang dengan seorang gadis berumur 24 tahun pada 23 April ini, di Gombak. Menurut Ashraf lagi, bakal tunangnya merupakan seorang doktor perubatan yang sedang menjalani praktikal di sebuah hospital di Melaka. Dia sudah mengenali gadis tersebut sejak setahun yang lepas dan ciri-ciri gadis tersebut yang merendah diri, bertudung, solehah, sedap mata memandang telah merebut hatinya.

aku tau berita nh, seminggu lagi awal dari OH BULAN. heee :) tapi since kawan aku kate belum ade tersebar, aku takut la kan nak tulis. sat gi kene saman. naya kaw !

aku baru berangan nak jatuh cinta kat asyraf muslim lepas aku tau Sein Adamaya tuh dah rujuk balik ngan bini dia. huuu :(  tapi, double kecewa lah aku bila dapat tahu pasal nh. maka, sila lah setia dengan fahrin ahmad :) HAHA *gelak gatal* tak pun nabil raja lawak pon okeh. alah! tapi reputasi buruk. uhuk. uhuk.


sangat suka dengan persembahan nabil dari minggu satu sampailah sekarang. huhu. tapi, spoil la sebab die buat hal. konfem2 peluang nak menang tu tipis. kan? bak kate abang ben, die kreatif. cuma sebab populariti artis Malaysia bergantung pada reputasi, maka..... (sambung seniri) tapi takpe, aku sokong kau nabil ! hidop negeri sembilan ! *tetibe*

oh. oklah. aku nak study. haaa.. cube tgk nh. aku dapat motivasi extrinsic. wahaha. maka, aku janji. ini post terakhir aku :) sampailah exam abes.

*sila tekan bagi besar*

ape pendapat korang? ada berani?



Terima kasih daun keladi baca entri ini.
Esok-esok datang lagi. Bai !



Untuk pre-order tshirt muslimah zariya yang up to date lagi comel, korang boleh view katalog kat SINI. ada banyak design baru update :) Berbaloi! ada beberapa helai baju aku nak let go. korang boleh pergi BLOGSHOP aku untuk cuci mata. TQ



2 orang Jual Pantun: